Tema: Re: Filmavimas vieshoje vietoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-01-02 21:59:49
Slidus klausimas - manau isgrusciau motyvuodamas kitais argumentais nei
asmens teisiu pazeidimai.

"cD-r0m"  wrote in message news:kc1q4s$m93$1@trimpas.omnitel.net...

Tarkim nueinu į akropolį, pasistatau kamerą ant trikojo ir filmuoju tiesiog
aplinką. Turi teisę išgrūst lauk, lyst prie aparatūros ir panašiai? Ar aš
turiu teisę tą video naudoti televizijoj, internete, jei jokie konkretūs
žmogai neišskirti (tiesiog vaikšto ir kažką daro) ir vaikų nesimato?