Tema: Re: Filmavimas vieshoje vietoje
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-01-03 06:32:42
Nu man kai apsauginiai neleidžia fotkint pvz kolegų kokioj parduotuvėj seku tokiais klausimais, dažniausiai nueina:
Aš čia asmeniniais tikslais, draugus fotkinu. (dažniai seka atsakymas - "negalima" ar panašiai, tada pradedam cirką)
Pagal kokį jūsų vidaus darbo taisyklių punktą arba LR galiojantį įstatymą negaliu čia fotografuoti?
Norėčiau sužinoti, kas yra jūsų vadovas ir ar turite galimybę jį pakviesti?
Prašau patvirtinkite, jog jūsų vardas (kas parašyta ant kortelės)?
Informuoju jus, jog imsiuosi teisinių veiksmų prieš parduotuvę, apsaugos tarnybą ir Jus, jei to prireiks.
Jeigu Jūs dar pakelsite toną, tai gali būti interpretuojama kaip grasinimas susidoroti.
Jeigu Jūs mane liesite, laikysiu tai asmeninės erdvės pažeidimu ir grasinimu fiziniais veiksmais.

Paskutinį teko ištarti tik vieną kartą, apsauginiui, kuris labai arti veido pradėjo rodyti durų kryptį.
Vadybininką (kažkokį iš aukštai) atvedė vieną kartą, fotografuot leido, atsiprašė, apsauginis šiek tiek spalvą pakeitė, pažodžiui.. tuo metu mano draugas vos iš juoko nesprogo.

Situacijų provokuot nesistengiu ir eidamas filmuot specialiai susitarčiau ar pasieškočiau paprastesnės vietos, tačiau vis dėlto labai įdomu, kokiais pagrindais jie gali mane išgrūst "pagal įstatymo raidę". Viskas išeina iš to, nes manau, kad nufotografuot savo draugus asmeniniam albumui teisę turiu (ką dažniausiai ir darau, nes padoresnį fotiką prie savęs turiu beveik visada ir vis paprašo). Sutarties su kažkokiom sąlygom kaip ir nesudariau. Nemanau, kad įėjimas į parduotuvę atitinka sutarties sudarymą, aprašyta lipduku ant durų, konkliudentiniais veiksmais.

Apsauginiams panašu, kad liepia neleist fotografuot, filmuot, ypač jei pamato su bet kuo rimtesniu nei muilinė, nei kodėl, nei pagal ką tikėtina, kad net neinformavo, negalima, nes negalima.