Tema: Re: vandens vamzdis
Autorius: Vaidas
Data: 2012-10-24 09:23:12
Aš tai siūlyčiau pirma išsiaiškinti tas vamzdis privalėjo būti
neuždengtas ar jis išvis niekur nefigūruoja? Nes kaip suprantu, tai jei
vamzdis privalėjo būti atviras, o tu jį uždengei, tai civilinis sako
"tavo bėdos".
O administratoriai paprastai mėgsta malti šūdą, nes žino, jog prieš tai
tik labai mažai kas atsilaiko (pasako, ai, darykit ką norit, paprasčiau
bus susitvarkyti, nei čia kovoti).

Vaidas