Tema: Re: atleidimas per bandomaji laikotarpi
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-08 13:01:41
Bent jau tokios interpretacijos tikrai neteko girdeti. Isbandymas - ar tinka
toms pareigoms. Ir visa kas po tuo patenka gali buti vertinimo kriterijus.
Labai abejoju, kad tai teisme pavyktu isinterpretuoti kazkaip kitaip. Tipo
priimu pardaveja, per bandomaji pasirodo, kad nemoka skaiciuoti. Ir atleisti
negaliu, nes ji teigs, kad isbandymas buvo ar ji moka bendraut su klientais.
Briedas.

"BigM"  wrote in message news:j9b1v3$29a$1@trimpas.omnitel.net...

nu va, o aš suprantu kitaip. Sutartyje sutariama kokiomis sąlygomis
tikrinama, kaip darbdaviui, žinoma, galima įsirašyti ir punktą, kad
darbdavys turi teisę vertinti ir kitomis sąlygomis, neįvardintomis
sutartyje. Mano supratimu, tai aiškiau ir pačiam darbdaviui ir kandidatui -
ko iš jo reikalaujama bus.