Tema: Re: atleidimas per bandomaji laikotarpi
Autorius: Glebas
Data: 2011-11-05 12:31:58
Dar vienas dalykas dėl tų trijų dienų...
Na įstatymas taip rašo, kad turi būti perspėjimas. Tačiau aš, darbdavio
vietoje, tikrai nenorėčiau laikyti žmogaus tas tris dienas, kai jam jau
pasakyta apie atleidimą. Jokios motyvacijos darbui ir dafiga motyvacijos
zapadlo darymui...
Tada jau geresnis variantas sumokėti už tas tris dienas ir leisti nedirbti
arba pastatyti į zapadlo atsparią ir nesvarbią vietą...