Tema: Re: Vaziavimas policijos eskortuojamoje kolonoje ir KET
Autorius: Fred
Data: 2011-10-02 14:24:05
    Ir mano logika taip pat ...
    Bet tada organizatoriai situ renginiu specialiai sukelia pavoju tiek saviems vaziuojantiems kolonoje, tiek niekuo detiems vairuotojams. Juk akivaizdu, kad kolona, jei jos priekis pravaziavo per raudona, ir toliau vaziuos per raudona, ir akivaizdu, kad nelabai ir dairysis, ar juos praleidzia. O va ar tikrai kiekvienas paprastas vairuotojas prie sankryzos susigaudys, kad jam deganti zalia reiskia "praleisk kolona", kai nera jokiu kitu ispejamuju zenklu apart tos pacios padrikos kolonos, tai neaisku. Mano nuomone, esant kompiuterizuotiems sviesoforams uz tiek milijonu, bent jau Vilniuje juos galima laikinai perjungt i nuolatine zalia kolonai, nu arba jei jau taip tingu, tada paleis kelis policininkus su motociklais, kad ju 5 km kolonoje butu ne du ekipazai, o bent 5 kokie.