Tema: Re: Vaziavimas policijos eskortuojamoje kolonoje ir KET
Autorius: ramunas
Data: 2011-10-01 19:37:41
man irgi daznai kyla idomiu klausimu :) ir del to nekiek nesijauciu durnas
:) nesijausk ir tu, Renaldai :) Piktuolis is prigimties piktas ir
nepatenkintas ant viso pasaulio :)

"Fred"  wrote in message news:j6760j$oq7$1@trimpas.omnitel.net...

    As manau, kad visgi kaltas esu as, nes man kyla daug keistu ir kitus
neretai erzinanciu klausimu. Mama neatsako uz tai, kad vaikas durnas gimsta