Tema: Re: Vaziavimas policijos eskortuojamoje kolonoje ir KET
Autorius: Laimis
Data: 2011-10-01 18:47:08
Fred rašė:

> policijos automobiliu yra apie 1,5-2 km, kas tikrai nerealu pamatyt
> ir isgirst. Beje, jei kolona nera lydima policijos, ji turi kazkokiu
> isimtiniu teisiu pagal KET?

Tai kreivas eskortas. Vienintelė tavo „problema“, kad tu vistiek neturi
teisės įsimūryti į sankryžoje esančią kliūtį, kai ją tokią matai, net
jei tau žalia. Jei kliūties nematytum, nes atstumas tarp kolonos dalyvių
būtų koks 20-30+ metrų (kas yra nelabai realu) ir važiuotum, tai
neįžvelgiu jokio tavo nusižengimo ir kaltės, jei atsitrenktum į
išlėkusįjį (ar atsitrenktų į tave) per raudoną. Net jei matytum, kad
visi naglai važiuoja per raudoną šviesą, kai tau dega žalia, tai minti
užsimerkus (man turi duoti kelią!) irgi nebūtų pagrįsta (ne pagal
taisykles). Šiaip įdomus klausimas; turbūt visos rodyklės rodytų į
eskorto organizatorius...