Tema: Re: Vaziavimas policijos eskortuojamoje kolonoje ir KET
Autorius: KEdas
Data: 2011-10-01 20:07:02
Manau, kad niekas nepatvirtins, nes KET yra tik tekstas, kuris neskiria
kada jungiami mėlyni, o kada raudoni švyturėliai. Pačios formuluotės su
tais skliaustuose patalpintais „ar“ irgi keistos, nes nesuprasi kas tuo
norėta pasakyti. Algoritme juk yra esminis skirtumas tarp OR ir AND.

http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/34-ket-xxiv-specialiuju-transporto-priemoniu-eismo-ypatumai
191. Kiti eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelią artėjančioms
specialiosioms transporto priemonėms su įjungtais mėlynais ir (ar)
raudonais (arba tik mėlynais) žybčiojančiais švyturėliais ir (arba)
specialiaisiais garso signalais artėjančioms (ir jų lydimoms) transporto
priemonėms; keliuose, kur eismui abiem kryptimis yra ne daugiau kaip 4
eismo juostos, jie privalo sustoti dešiniajame kelkraštyje, kai jo nėra
– prie dešiniojo važiuojamosios dalies krašto (keliuose su skiriamąja
juosta sustoti privalo tik ta pačia kryptimi judančios transporto
priemonės).
192. Pro stovinčią specialiąją transporto priemonę su įjungtu mėlynu ir
(ar) raudonu (arba tik mėlynu) žybčiojančiu švyturėliu vairuotojas
privalo važiuoti tokiu greičiu, kad prireikus galėtų tuoj pat sustoti
nesukeldamas pavojaus kitiems eismo dalyviams.