Tema: Re: poreikiai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-19 19:56:01
"Final Contact" <skr@skr.skr> wrote in message news:j55mst$dch$1@trimpas.omnitel.net...

> as gilinuosi i savo nelaimes priezastys, jos yra ne tiek materialios,
> kiek psichologines. Stai ka as staiga atradau. Ogi man atrodo, kad loginis
> mastymas gali privesti prie minties krizes. Nes jeigu mastysime vien
> logishkai

Loginis mastymas niekaip negali. Vat kai mastymas "loginis" (tipo loginis,
žmogui tik atrodo kad logiškai ans masto) - tadu jo...

> tai gali pasirodyti, kad reikalingi tik pinigai ir butent vien tam, kad
> pavalgyt.

O kam ta tarpinė ? Kam tie pinigai ? Gi ištikro yr tik nors paėst (nu ne
tik nors, butinybė sakyč, sunkoka neėdus...).
Pinigai duotu atveju jau yr "mada" iš sekančios pastraipos (nu arba kitaip
sakant - "tipo logiška").

> [...]
> zemieji poreikiai ir aukstieji poreikiai. Ir jeigu mastysi, kad zmogui
> tereikia tik pavalgyt, busto ir apsirengt, kas yra logishka tai prilygsi
> paciam primityviausiam organizmui, kokiai bakterijai, kuri atsirado
> kaip pati pirma gyvybes forma. Toks loginis mastymas, siulo
> eiti i tokias veiklos sferas kaip zemes ukis ir statyba, taciau intuicija
> sako, kad sios veiklos sferos yra nepakenciamai nuobodzios, nes sudaro
> zemuju poreikiu lygmeni, o intuicija dazhniausiai buna teisi.
> Nes zemesnieji poreikiai yra poreikiu piramides apacioje.

Belieka pakarot apie "loginis"...

> Kalbant zhmonishka kalba, zemes ukis ir statyba nera prioritetines
> veiklos sferos, nes jos nekinta, nuo gyvybes atsiradimo pradzhios.
> Evoliucijos pagrindas yra tokios sferos kaip mokslas ir inzhinerija,
> o tai yra darbas galvos smegenimis, o ne nugaros smegenimis,
> kurios atsakingos uz nesalyginius refleksus, kurie atliekami mechanishkai.

Vėlgi spragos. Kodėl ž. ūkis ir statyba yr tik nugaros smegenims ???
Mes gi lygtais ne apie amazonės čiabuvius kalbam...
Ž. ūkis bei statybos apim ir labai netrivialias užduotis galvos smegenims,
bent jau vakarietiškoj visuomenėj (ko pasėkoj beje ir gamina siaubingą
maisto ir būstų perteklių). Kitaip sakant (tiems kas tanke): ž. ūkis ir
statyba tai ne tik kastuvai bei tačkos, bet ir inžinierija, mokslas, vadyba,
logistika ir t.t. ir pan.. Kad užaugint vakatrietišką perteklių maisto, reik
geros išvystytos chemijos, mašinerijos visokios ir dar daug ko.
Na o tos visuomenės, kurios to neturi - visą savo laiką subruk in maisto
gamybą ir galvos tomis Maslovo piramidėmis nekvaršin, ba laiko neturi
ne tik tam bet netgi skaityt išmokt, ir netgi suvokt, kad skaityt mokėt gali
būt visgi naudingą...

> Taigi pasaulyje izvelgiu tam tikra dualizma ir paradoksaluma, tai kas
> akimis ir logiskai turetu buti svarbiausia realiai nueina i antra plana,
> kaip
> zemesnieji poreikiai. Taigi kaip jau minejau loginis mastymas gali privesti
> prie mastymo krizes, todel turetume pasikliauti intuicija, kuri sako, kad
> tai kas atrodytu nebutina yra svarbiau uz tai kas atrodytu butina.

Nu ir trečią sykį apie "loginis"...