Tema: Re: teise i gyvenima.
Autorius: finalinis kontaktas
Data: 2011-09-13 08:59:09
> As tau sakau, kad viena yra savo vertybiu sistema ir skale susidaryti
> pagal motina/televizija/kultura, o visai kita paciam > is savo patirties.
> Kol iki alkuniu neikisi ranku ir i mesla ir i medu, neatskirsi vieno nuo
> kito.

Mano meshlas toks, as atsiverchiu alio reklama => darbas siulo ir skaitau.
Kitu galimybiu va jau 10 metu neturiu, o reiskia beveik nera sansu, kad
ju atsiras.
O ten visi darbai juodi, moka visur apie 1000. Man atsibosta labai
greitai tokie darbai, arba buna per sunkus arba per sudetingi ir as iseinu,
ir va jau 10 metu kaitalioju darbus po menesi padirbes.
Kartais kai dirbu prasishviecia tokia mintis, kad as cia vargstu dirbu,
nervuojuosi, o namuose taip lengva kai nieko nereikia daryti ir as
iseinu.
Cia kaip gerai "news.omnitel.net'as" pasake, kad nedirbu juodo darbo
ir nesiruosiu dirbt, tai ir man tas pats.