Tema: Re: Kaip uztildyti rekiancia automobilio signalizacija?
Autorius: Modestas
Data: 2011-09-14 11:30:23
"Junda"  parašė naujienų news:j4phjk$p1p$1@trimpas.omnitel.net...

>Aš irgi nedėčiau, nes jie visada nori KOLEKTYVINIO skundo. Ir nors
visiems blogai ir visi nemiega, pamatysit, niekas nepasirašys. Prasidės
visokios basnios iš serijos tai ką čia pyktis, mes dažnai sode būnam,
dar butui ką padarys, arba naktį mūsų mašinai ką padarys, gal tiek to,
gyvenkim draugiškai blablabla...

Mano patirtis kitokia. Skundą rašė 3-4 gyventojai, vietinė policijos nuovada
energingai išsikvietė pasiaiškinimui, išreiškė apgailestavimus kad negali
nubausti įspėjimu ir grąžino bylą į VT skyrių.
Taip buvo ikizuokiniais laikais. Galbūt ši gera praktika dabar yra kiek
primiršta.