Tema: Re: Kaip uztildyti rekiancia automobilio signalizacija?
Autorius: ManXP
Data: 2011-09-11 15:51:17
Bet tai bl, kokio lygio signa turi but, kad kaukt kai vejas papucia ar kas
nors pro sona praeina?

"Vasaris"  wrote in message news:j4i1ui$88o$1@trimpas.omnitel.net...

A, tai pas tave ji dar ir judri! :-)

Tai aišku, kad parašyk raštą ir po valytuvu pakišk. Etika reikalauja
aiškintis artimiausiam lygmenyje, tik vėliau ten visokios prievartinės
sistemos.

Nes elementariai žmogaus butas gali būti į visiškai priešingą nei stovėjimo
aikštelė pusė ir jis gali nieko nežinot. Juk ne visi perka signas su
dvipusiais distanciniais, tikrina jų jautrumą ir jautriai miega :-)