Tema: Re: Kaip uztildyti rekiancia automobilio signalizacija?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-12 23:52:32
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:j4i6eo$d0h$1@trimpas.omnitel.net...
> Etika reikalauja netriukšmauti naktį. Ir suveikus signalizacijai vistik
> pasidomėti ko ji kaukia.

Šita etika dar tik formuojasi.

> O su "Mesje, gal galėtumės išjungti savo automobilio signalizaciją" mes
> labai netoli slaviško mentaliteto.

Jeigu man kelis kartus pyptelėjo - MKN, tai norma.

> tai NX ta signalizacija?

Kaip tai dėl ko? Dėl +'o gi! Nes signalizacija tai suprantama kaip = pradėjo kaukti - kas nors kitas (ne sąvininkas!) turi pastebėti ir imtis priemonių.

> Va, mersiuką iš garažo ištempė. Šeimininkė naktį pamatė kad kažkokią
> mašiną tempia mirksinčiais avariniais, pagalvojo kad kokie durneliai
> trečią nakties mašiną remontuoja.

Viskas teisingai, kaip chrestomatija. Dar turėjo ir eiti padėt pastumt...