Tema: Re: Kaip uztildyti rekiancia automobilio signalizacija?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-11 13:19:05
A, tai pas tave ji dar ir judri! :-)

Tai aišku, kad parašyk raštą ir po valytuvu pakišk. Etika reikalauja aiškintis artimiausiam lygmenyje, tik vėliau ten visokios prievartinės sistemos.

Nes elementariai žmogaus butas gali būti į visiškai priešingą nei stovėjimo aikštelė pusė ir jis gali nieko nežinot. Juk ne visi perka signas su dvipusiais distanciniais, tikrina jų jautrumą ir jautriai miega :-)