Tema: Re: Kaip uztildyti rekiancia automobilio signalizacija?
Autorius: Fred
Data: 2011-09-11 00:53:30
    Tai va tame ir beda, kad ji rekia ne nuolatos, o junginejasi kas penkios minutes keliolikos sekundziu intervalui, jau geriau visa laika rektu, bent maziau erzintu ... Atvaziuos, nereks, pafilmavau desietka jos tokiu patriuksmavimu, kad kaip irodymas butu, bet numeris nakti is 20-30 metru labai sunkiai imatomas, tik masinos modelis ir apytiksle spalva.