Tema: Re: skolos senatis
Autorius: Laurynas
Data: 2011-05-05 22:28:22
jei reikalauja atsakovas taikyti senatį, tik tada teismas negali priteisti,
savo iniciatyva negali.

šeip būtų geriau, kad tą bendrą skolą išskaidytum, o ne sumuotum, nes kai
išskaidai, tai pasimato, kada ji prasidėjo ir ar buvo iki senaties pabaigos
pilnai padengta ar ne. Tarkim, 1995-01-01 atsirado 1000 skola, 1997-01-01
įmokėjo 200, 1999-01-01 įmokėjo 400., lyg ir sakytum, kad dar skolingas 400,
tačiau 1995-01-01 atsiradusios skolos jis 400 negalėtų dengti, nes senatis
baigėsi 1998-01-01. Vadinasi tais 400 jis padengė skolos dalį, arba visą
skolą atsiradusią sakykim 1997-01-01. Na čia su sąlyga, kad prašys taikyti
senatį, bet aišku, kad prašys, nebent sprendimas už akių, bet ir tai, jei
teisėja jau dabar peza apie senatis tai pati greičiausiai ims ir pritaikys.