Tema: Re: skolos senatis
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-05-05 19:08:12
panasiai buvau ir padares, tik ne uz visa laikotarpi, tai liepe
pataisyti....  nes kaip sakiau visos skolos prasidejo nuo 1995 m. tai moka
tai ne, o man teiseja (pagarsejusi, kuria cia jau norejo isleisti poilsio,
tik neaisku kaip baigesi ta istorija) aiskina kad tarkim 1995 m. skolom
senatis buvo iki 1998 ir iki to laiko reikejo issieskoti, nors tarkim 1995
m. skolas sumokejo 1996 o 1996 sekanciais ir taip toliau - bent jau as taip
mastau. aisku, jei 1995-1998 m. mokejimu nebutu, tai sutinku - senatis,
skola nusiraso.
 Dabar nepamenu, bet kazkaip ji ten aiskino kad tas skolos dengimas nelabai
tinka, nors kaip jau sakiau logiska kad dabartines imokos yra ne uz einamas
saskaitas, o dengia senas skolas ? Nebent mokejimo paskirtyje butu irasyta
kad va uz  2008 m. 07 men. mokescius, bet ir siuo atveju nemanau kad tai
butu teisinga..
lenteleje as galiu irasyti kad tarkim 2000 m. 5 men imoka yra uz 1999m. 01
men - gal taip tiks ir jai isaiskinsiu, kad senatis cia nieko nepanaikina.

OT - o cia teismuose kaip suprantu iprasta pratika kad teisejas veluoja bent
10-15 min ? :)