Tema: Re: Pirminio turinio rekvizitai
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-30 13:21:46
Kadangi turiu ne pačią išvadą, o tik jos, kaip čia išsireiškus, esminių
punktų atpasakojimą oficialiame dokumente, tai daugiau informacijos ir
nėra :)

Man pati sąvoka "pirminio turinio rekvizitai" labai miglota, ir nežinau,
ar čia fiksuotas teisinis terminas, ar eksperto žargonas.

Ačiū už nuomonę :)