Tema: Re: Q: Banko sąskaitos atidarymo klausimynas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-06 07:31:04
"Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message news:inglfv$5d2$1@trimpas.omnitel.net...
> Galima sugalvoti ir kitokių frazių, "mafijinės bankininkystės agonija"
> pvz. Tas dirbtinis operacijų skaidymas niekam nenaujiena, taip ir
> pakliūva, o ir didesnę sumą skaityti į 1000 smulkių nelabai išeina, nes
> ir nepatogu, ir matosi. O galiausiai yra didelis skirtumas, kur viena
> kita sąskaita lievai atidaryta, o kur didelė dalis tokių, nežinia kam
> realiai priklausančių.

Bet tai nonsensas vis vien. Atidarant sąskaitą, naudojamas atidaryto asmens kodas. Jį "iškasi" per visas valstybines DB ir matai, ar tai gyvas normalus pilietis, ar bomžas. Tas pats su registracijos adesu. Mano nuomonė čia lieka prie varianto, kad kaip su gyventojų surašymu - darbas dėl darbo, kad užsidėti statistinį pliusiuką. Nes pvz.: jei yra kur nors vaikščiojanti siela be paso, tai ji būdama bent minimaliai žinanti/suvokianti situaciją su PSD, kaip velnias kryžiaus bijos surašymo ir gauti pasą/ATK.

> Suprantu pripratus prie laikų, kai bet kas galėjo praktiškai anonimines
> sąskaitas atsidarinėti, dabar atrodo sunku, bet ką padarysi. Visai ne
> Lietuvos tas išradimas, kaip tik atvirkščiai, ji yra spaudžiama iš
> išorės eiti ta linkme.

Tų laikų nepamenu. Rodosi buvo pas latvius tokia situacija, bet ją užraukė dar prieš krizę. Bet kas yra juokinga - juk yra valstybių, kuriose tai be problemų egzistuoja, ir kur ir nuplaukia plautini lemejonai. Su tokiu mąstymu išvis reikėtų nuimti grynus pinigus, nes tai vienintelis būdas įvykdyti totalinį sekimą.