Tema: Re: Q: Banko sąskaitos atidarymo klausimynas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-28 23:27:45
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:imqqoj$uju$1@trimpas.omnitel.net...
> Pinigų plovimo ir teroristų rėmimo prevencijos įstatymas, LB metodiniai
> nurodymai dėl šio įstatymo taikymo. Kiek skaičiau, nelabi tu pasislėpsi nuo
> tų anketų - nepildysi, bankas turi teisę nesudaryt su tavim sutarties (gal
> net labiau privalo).

Aš ne apie tai, kad neatsidarinėt sąskaitos vien dėl anketos. Pas visus bankus/KU ji visiškai vienoda, ir nėra apie ką diskutuoti. Bet domina jos turinio atitikimas valstybiniams reikalavimams vs. banko vidiniams interesams. Ar tai kaip nors įmanoma nesudėtingai patikrinti? Iš anksto anketų gauti neįmanoma, patikrinta.

Kas yra juokingiausia - pildyti gali iš esmės bet ką. Vadybininkas priims nesispyriodamas. Iš esmės tūpas reikalavimas.

> Uzh neteisinga info praktiskai nieko, teoriskai irgi
> gali nutruakt santykius, labai teoriskai - kazkokios hipotetines problemos
> su valdiskais namais.

Viskas aišku.