Tema: Re: Q: Banko sąskaitos atidarymo klausimynas
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-04-06 06:08:48
On 2011.04.04 11:17 PM, Vasaris wrote:

> Puikiai supratau. Bet pagal klausimus aš niekaip neįžvelgiu, kaip ji gali padėti užkardyti pinigų plovimą.

> [...]

Galima sugalvoti ir kitokių frazių, "mafijinės bankininkystės agonija"
pvz. Tas dirbtinis operacijų skaidymas niekam nenaujiena, taip ir
pakliūva, o ir didesnę sumą skaityti į 1000 smulkių nelabai išeina, nes
ir nepatogu, ir matosi. O galiausiai yra didelis skirtumas, kur viena
kita sąskaita lievai atidaryta, o kur didelė dalis tokių, nežinia kam
realiai priklausančių.

Suprantu pripratus prie laikų, kai bet kas galėjo praktiškai anonimines
sąskaitas atsidarinėti, dabar atrodo sunku, bet ką padarysi. Visai ne
Lietuvos tas išradimas, kaip tik atvirkščiai, ji yra spaudžiama iš
išorės eiti ta linkme.