Tema: Re: Homeopatija ir teise
Autorius: Cube
Data: 2011-03-18 14:04:25
On 2011.03.18 10:12, Linas Petkevičius wrote:
> O mano feja nuejusi i poliklinikja su gripuojanciu vaiku, kai del kiekvieno
> pirstelejimo nepratusi vaiksciot irgi yra grizusi su to oscillocinum
> pakuote.

O tu zinai, kad gripas gydomas simptomiskai? - t.y. pats organizmas ji
nugali, todel ka gersi nelabai ir svarbu. Bet va jei gausi oficialiai
patvirtinta tablete, nors ir visai ligos priezasties neveikiancia, tai
busi patenkintas ir netgi tikrai pasveiksi greiciau.
Va cia labai geras pavyzdys kodel visokie sarlatanai labai gerai
laikosi, nes jei tiki, kad vaistas pades, tai jis is tikruju ir padeda.
Tik vieni tiki homeopatais, o kiti tiki oficialiais vaistais.