Tema: Re: Homeopatija ir teise
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-18 10:12:13
Nezinau ar kazkas pasikeite, bet onkologiniam santariskese toks sarlatanas
muomavosi kabineta. Ten ne hemopastas buvo, bet ivertinus situacija, tai
labai panasu. Irgi - mano piliules nekenkia, o vat nuo chemijos jus
nupliksit. Ir ble - tiki zmones.

O mano feja nuejusi i poliklinikja su gripuojanciu vaiku, kai del kiekvieno
pirstelejimo nepratusi vaiksciot irgi yra grizusi su to oscillocinum
pakuote.

"Laimis"  wrote in message news:ilv3ed$adt$1@trimpas.omnitel.net...

Apgalvota. Tais atvejais, kai būtinai reikia gydyti, joks lochas tokio
„preparato“ tikrai neišrašys. Kada pasveikimas dėl banalaus peršalimo ir
negydant tikėtinas su kokia 90+% tikimybe -- tai bus dar vienas
įrodymas, kad padėjo. uacijos rimtuma - sit