Tema: Re: Homeopatija ir teise
Autorius: NicMC
Data: 2011-03-17 11:49:50
On 2011.03.17 00:13, Fred wrote:
> Pradejau dometis "makaronais", kabinamais zmonem apie homeopatija. Ka
> sako teise apie zmoniu gydyma homeopatiniais preparatais , kokie
> sansai pacientui, gydytam tokiu metodu, patraukti atsakomyben
> gydytoja? Paciam asmeniskai nieko nereikia, tiesiog renku informacija
> rasomam straipsniui ir buciau dekingas uz bet kokia pagalba.

Homeopatiniai preparatai kažkodėl yra registruojami kartu su augalinės
kilmės vaistiniais preparatais. Taigi juos naudoti yra absoliučiai
legalu. Jeigu gydytojas mano, kad tai yra geriausia konkrečiu atveju.
Jeigu pacientas, "gydytas tokiu metodu", mano, kad jo sveikatai padaryta
žala, kreipiasi į sveikatos įstaigos vadovą raštu, jame išdėsto
aplinkybes, gauna atsisakymą žalą atlyginti, kreipiasi į
Pacientų sveikatai padarytos žalos nustatymo komisiją ir t.t.
Lygiagrečiai, ko gero, rašo pareiškimą policijai ir prašo ištirti ar
nebuvo padarytas sveikatos sutrikdymas dėl neatsargumo.
Kažkur giliau pakapsčius galima būtų rasti ir tą profesinės
kompetencijos vertinimo komisiją...
Praktikoj - visa tai tik tuo atveju, jei padaryta žala. Jei nueini pas
gydytoją ir jis tau ant lapuko užkeversoja "super homeopatinis
purškaliukas nosiai, padės nuo sinusito", tai nesigydydamas tokiom
priemonėm ir nedarydamas žalos savo sveikatai turi ne tiek jau daug
galimybių užraukti tą "gydytoją". Vienintelis variantas - prašyti kad po
ta keverzone būtų gydytojo parašas ir ieškoti aukščiau minėtos
komisijos... Maksimum būtų galima pasiekti licencijos sustabdymą, spėju.

10. Medicinos praktikos klaida – gydytojo veika, dėl gydytojo kaltės
sukėlusi pavojų ar padariusi žalą paciento sveikatai. Pagal medicinos
praktiką kontroliuojančių institucijų nustatytus pažeidimus ir jų
aplinkybes medicinos praktikos klaidą vertina gydytojo profesinės
kompetencijos vertinimo komisija.
8 straipsnis. Licencijos galiojimo sustabdymas
4) gydytojo profesinės kompetencijos vertinimo komisija nustatė, kad
gydytojas padarė dvi ar daugiau medicinos praktikos klaidų.