Tema: Re: Del nepanaudotu atostogu
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-21 15:06:34
Papildysiu.

1. tikrai nepradingsta. Buvusi nuostata apie "3 metus" - jau senokai dingusi.
2. atleidžiant turi sumokėti nors ir už 25 metus nepanaudotų atostogų.
3. manau, kad buhalteRIS bukaS kaip takIUS.
4. Taip, turi teisę pareikalauti tave išleisti, jei esi sumoje atidirbęs 11 mėn be atostogų
5. no comments.

J.