Tema: Re: Del nepanaudotu atostogu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-21 12:09:16
Na jus abu...neteisus.

 174 straipsnis. Kasmetinių atostogų perkėlimas ir pratęsimas
  1.  Perkelti  kasmetines  atostogas leidžiama  tik   darbuotojo
prašymu arba sutikimu. Kasmetinės atostogos taip pat perkeliamos,
kai darbuotojas:
  1) yra laikinai nedarbingas;
  2) įgyja teisę į tikslines atostogas, nurodytas šio Kodekso 178
straipsnyje;
  3) įgyja teisę į nemokamas atostogas, nurodytas šio Kodekso 184
straipsnio 1 dalyje;
  4)  atleidžiamas  nuo  darbo  valstybinėms  ar    visuomeninėms
pareigoms  atlikti  šio  Kodekso 183 straipsnio 1  ir  3   dalyse
nustatytais atvejais;
  5)  dalyvauja  likviduojant  stichinių  nelaimių  ir    avarijų
pasekmes,  nepaisant  to, kokia tvarka jis buvo pašauktas   šiems
darbams.
  2.  Jeigu  šio  straipsnio  1  dalyje  nustatytos  arba   kitos
priežastys,   dėl   kurių  kasmetinės  atostogos  negali     būti
panaudotos,   atsirado   iki  kasmetinių   atostogų     pradžios,
darbuotojui  susitarus  su administracija  kasmetinės   atostogos
perkeliamos   kitam  laikui.  Jei  tokios  priežastys    atsirado
kasmetinių  atostogų  metu,  kasmetinės  atostogos    pratęsiamos
atitinkamą   dienų   skaičių  arba  darbuotojui  susitarus     su
administracija nepanaudotų kasmetinių atostogų dalis perkeliama į
kitą laiką.
  3.  Perkeltos kasmetinės atostogos paprastai suteikiamos   tais
pačiais   darbo   metais.  Darbuotojo  prašymu  arba     sutikimu
nepanaudotų  kasmetinių  atostogų dalis gali būti perkeliama   ir
pridedama prie kitų darbo metų kasmetinių atostogų.

 175 straipsnis. Nepanaudotų kasmetinių atostogų suteikimas
                  atleidžiant iš darbo
  Atleidžiant   darbuotoją  iš  darbo  (išskyrus  atvejus,    kai
atleidžiama  dėl  jo  paties  kaltės),  nepanaudotos   kasmetinės
atostogos  jo pageidavimu suteikiamos nukeliant atleidimo   datą.
Tokiu  atveju atleidimo iš darbo diena yra laikoma kita diena  po
kasmetinių atostogų pabaigos dienos.

 177 straipsnis. Piniginė kompensacija už nepanaudotas
                  kasmetines atostogas
  1. Lietuvos Respublikos
     2005 m. gegužės 12 d. įstatymo Nr. X-188
     (nuo 2005 m. gegužės 28 d.)
     (Žin., 2005, Nr. 67-2400)
     redakcija
  Kasmetines    atostogas    pakeisti    pinigine    kompensacija
neleidžiama.  Jei  dėl darbo santykių pabaigos darbuotojui negali
būti  suteikiamos  kasmetinės  atostogos  arba jei darbuotojas jų
nepageidauja, jam išmokama piniginė kompensacija.
  2. Lietuvos Respublikos
     2005 m. gegužės 12 d. įstatymo Nr. X-188
     (nuo 2005 m. gegužės 28 d.)
     (Žin., 2005, Nr. 67-2400)
     redakcija
  Piniginė  kompensacija  už  nepanaudotas  kasmetines  atostogas
išmokama nutraukiant darbo sutartį neatsižvelgiant į jos terminą.
Kompensacijos   dydis  nustatomas  pagal  nepanaudotų  kasmetinių
atostogų,  tenkančių tam darbo laikotarpiui, darbo dienų skaičių.
Jei  darbuotojui  kasmetinės  atostogos  nebuvo suteiktos daugiau
kaip  už  vienerius  darbo  metus, kompensacija išmokama už visas