Tema: Re: Del nepanaudotu atostogu
Autorius: Robertas
Data: 2009-02-21 13:11:04
Pagal 174 straipsni jei gerai suprantu tai eina kalba apie jau
suplanuotas atostogas kurios patvirtintos.
175. neaktualu nes is darbo neatleidzia.
177. taip pat.
Esme tokia, kad as dirbu imoneje 2metus ir 4 menesius, per visa ta laika
atostogu isnaudojau 4 savaites, ir dabar man ryskina, kad uz 2008m as
turiu tik 3 dienas nepanaudotu atostogu, nors atostogu buvau isejes 2007
dvi savaites ir 2008 dvi savaites. O biustgalteris isvis uzsvaigo, kad
kazkas jam sake, kad atostogos jei ju nepanaudoji dingsta (jaunas zmogas
dar, nelabai matyt susigaudo).
p.s. Ankstesneje darbovietoje jokiu prasymu del nepanaudotu atostogu
perkelimo nereikejo rasyti, viska tvarkesi kadru skyrius, ir iseidamas
is darbo gavau uz kelis menesius atostoginius.