Tema: Re: Nesciosios pareigos ir teises darbe
Autorius: zzz
Data: 2011-03-01 20:07:57
Nieko negrazina, mano zmona 1 kart dirbo banke, antra kart draudimo
bendroveje. Abu kartus darbdaviai suzinoje apie laukimasi siule iseiti
savo noru. Nesutikus buvo sudaromos neimanomos darbo salygos. Esant
sveikam kaip jauciui baxurui gali aisku issipisneti, bet kai esi jautri
nescia moteris, tai biski kitaip. Cia kazkoks debiliskas karas pries
nesciasiais. Tai aciu dievui kad yra tokie jas nors kiek ginantys
istatymai, antraip butu isvis baisu. Manau nedaug darbdaviu nukentejo
nuo piknaudziaujanciu padetimi ir gerianciu darbo vietoje nesciuju. Is
mano aplinkoje auginaciu vaikus viskas priesingai - jos dar kaip tik
stengiasi plesytis iki gimdymo kad butu didesnes pasalpos. O is
darbdaviu puses moterys prievartaujamos iseiti ant biuleteniu po 300Lt,
arba isvis nx is darbo. Kas keisciausia kad tei vyksta ne po 10
darbuotoju turinciose saraskino kontorose, o daugiatukstantinese
kompanijose.