Tema: Re: IDV keli durni klausimai
Autorius: Junda
Data: 2011-02-02 17:32:46
Nesvarbu, kad studijuoji, jei turi ind. veiklos pažymėjimą, reiškia,
dirbi, o jei dirbi, turi mokėt PSD. Gali sau sėkmingai studijuot ir
mokėdamas PSD. Pensininkai irgi šiaip jau yra pensijoj ir jau ne jie,
bet jiems valstybė moka. Deja, jei jie registruoja ind. veiklą,
mokesčius moka jie valstybei.

Dėl sumokėjimo mokesčių nežinau tiksliai, bet kada juk galima
pasiskambinti 1882 ir pasiklaust.