Tema: Re: Situacija is juridines puses
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-01-31 11:49:15
Murija kapitaline is dvieju plytu. Statybos leidima turi. Projekto pats
nemaciau kol kas (is viso niekam nerode), bet gali buti, kad taip ir
suprojektuota (ant svetimos nuosavybes, bet ar taip gali buti?)... Kol
kas turiu tik oficialius registro man isduotus brezinius apie palepes
atidalijima, kur aiskiai isbraizyta ju ir likusiu savininku nuosavybe,
ir siena aiskiai statoma ant svetimos nuosavybes.
Kartonke statyti siuo metu jau velu...

--
Valdas Vilutis