Tema: Re: Vekselis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-27 09:39:43
Ar iskart - nepamenu. Kaip kazkas ir minejo - reikai eiti pas ta kur
gaudosi. As su tuo paciu notaru bendrauju jau virs 10 metu. Siulau beje ir
kitiems tokia mada uzsivest. Ir kopijos visos dokumentu yra ir mano
situacija zino - nereik kiekviena karta gyvenimo aiskint - kokia seima, kiek
vaiku, kodel cia darai ta ar ana. Supaprasteja viskas.

O del pranesimo, tai randi notara, kuris teisngai skaito 47 ir 48 str. Pagal
48 str. 1 d. niekam nieko siusti kaip ir nereikia. Kad isvis nebutu
klausimu, ash visada pateikdamas vekseli, paprasau, kad notaras issiustu ta
laiska - ir man ramiau ir notarui ir skolininkui paskutinis pistonas
istatomas (pagrindine priezastis). Nes itekimo faktas kaip ir nebutinas, jei
siunciama ant vekselio nurodytu adresu - istatyme reikalajama tik issiusti
laiska - gavimas jau vekselio davejo reikalas.

"ManXP"  wrote in message news:ihpr14$iog$1@trimpas.omnitel.net...

Iskart ir paeme, neissikalineje? Nes teko skaityt nemazai zmoniu skundu, kad
notarai tokiais atvejais juos siunte nafig, ir reikalavo, kad butu pries tai
nusiusti ispejimai zmogui apie nesumoketa skola