Tema: Re: isvaziavimas is kiemo - mano varianto epilogas
Autorius: Snoopy
Data: 2011-01-26 10:16:13
Cia pradiniame prasyme buvo siulymas uzdeti lentele, kad statyti galima
tik isilgai kelkrascio (siuo metu stato kampu, nes gatve plati). Bet
kadangi gatveje pagal defaulta tik taip ir galima statyti, tai
nusprende, kad lenteles nereikia, ir padare dar geriau - visai negalima
statyti pries ivaziavima.