Tema: Re: As dabar darau nusikaltima, ar ne?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-01-26 06:07:28
Tomas wrote:
> [...]
> O balkonas - net nzn, butu gerai, jei kas ishaishkintu, tai viesha vieta ar ne.

Sakyčiau esmė, jog viešoj vietoj girdisi. Net nesvarbu, ką ten prisgėręs
dainuoji ar tipo klausai, kad ir pas save bute, bet jei skamba gatvėje,
jau ATPK pritaikomas. Jei ne gatvėje, tai pagal valandas tas straipsnis,
kitom valandom kitas. Nors jei specifinė tipo muzika, kaip paklausėjo
atveju, tai gal būtų galima teisintis, jog nepakaltinamas, savo veiksmų
nesuvokia. Žiūrėk gautų pas kolegą užsukęs atitinkamą pažymą ir
išsivartytų :/

Straipnyje dėl nacių ir komunistų simbolikos tik himnai paminėti.