Tema: Re: As dabar darau nusikaltima, ar ne?
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-25 18:20:44
Daina buvo sukurta priesh molotovo ribentropo pakta, negali sakyt, kad autorius cia labai melavo. O ish dainos zhodzhiu jau neishmesi. Vat idomu, kazhin ka galvoja holokausto temos operatoriai, girdedami "Lietuva Tevyne musu, tu DIDVYRIU zheme"...? Kas zhino, galbut kai kurie noretu Kudirka paduot teisman ir prisiteist shiek tiek shekeliu.

>>> http://www.dental-revue.ru/wiki