Tema: Re: Q: del banko maustymo
Autorius: pjezo
Data: 2011-01-23 20:16:59
gali but reikalingas kartais.
bet tada dar linksmesne makle kvepet gali...
bake "pardavejas" eis kaip laiduotojas, savo turtu laiduojantis uz "pirkejo" paskola 100 kLt.
Ir vartojamojoje paskoloje net nebus uzominos kad perkamas turtas ar dar kas.
Gali but, kad paskola ramiai gales paimti/pervestikazkur dar iki notarinio sandorio.
O tai reiskia - pirkejas yra skolingas bankui, pirkejui negrazinus-bankas issieskojima nukreips i ikaita.
O tarkim pirkejas pasiima pinigus, nesudaro pirkimo sutarties (kur jo isipareigojimai ja udaryti? kokios sankcijos? preliminariam susitarime kaip isprestas paskolos klausimas?) ir dingsta.
Po kiek laiko (negaves eislines imokos ir nerades "pirkejo") bankas nukreipia isieskojima i "pardavejo" ikeista turteli.

Zodziu is situacijos sektu vienas patarimas- galvok ka darai "pardavejau" nes gali likt prie suskilusios geldos, labai jau keistai elgiasi tas "pirkejas" ir labai jau keisti jo pasakojimai (nebent klausimo autorius ne viska supasakojo kaip yra)....