Tema: Re: del banko maustymo
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2011-01-23 19:59:35
Na aš nesu visai tikras dėl to ką dabar pasakysiu, bet neturiu kur greitai
pasiriktinti.

Jei imama vartojamoji paskola su užstatu, bankas paskolą išduoda pagal tai
kokios
 a) paskolos ėmėjo pajamos
 b) kokios vertės užstatomas turtas - vertę nustato turto vertintojas.

Bankui šiaip jau turėtų būti  giliai dzin, kam panaudojama paskola.

Kitas dalykas, kad jei perkamas namas Lietuvoje, ta gal geriau būsto
paskola?

Bet kokiu atveju, man tai gerai neatrodo..