Tema: Re: Krepšių tikrinimas Senukuose
Autorius: Cube
Data: 2011-01-07 13:53:46
On 2011.01.07 13:13, Linas Petkevičius wrote:
> Arba apsauginis pasakys, kad jis pritingai elgdamasis ish pirkejo elgesio
> galejo itarti ji del nusikalstamos veikos (papasakos kas jam pasirode) ir
> jei tikrai elgesi protingai - nieko jam nebus. Aisku, jei nueis su
> argumentu - "man liepe tikrinti visas kuprines", tai bus shudas. Bet speju,
> kad instruktaza tam gaus.

Labai gali buti, as ir pats rasiau, kad greiciausiai tuo tik nervus
apsauginiams patampysi. Bet jei ta pati padarys antra, trecia karta, tai
tada jau sunkiai iseis irodineti, kaip jie protingai elgiasi, bet vis
ant nieko deto zmogaus uztaiko. Manau tokiu atveju vadovybe
prainstuktuos ne tik ka kalbeti, bet ir kad daugiau su situo durnium
neprasideti :)