Tema: Re: Krepšių tikrinimas Senukuose
Autorius: Fla
Data: 2011-01-07 13:07:17
Man asmeniskai sioje vietoje idomiau butu kitas aspektas (nors susidurti su tuo neteko)
- ar jie gali patys tave kazkokias tai budais priversti eiti i ju tarnybines patalpas?

Na pvz. zemiau aprasytu atveju - priversti policijos laukti ju patalpose, o ne toje vietoje,
kur paprase parodyti krepsio turini, atsisakei tai padaryti, ir pasisiulei kviesti policija?

Nes lietuvisku vaizdu, kai apsauga tiesiog tempia/velka/nesa zmones, yra teke matyti ne
viena. Vadinasi tai legalu? Ar galbut tik tam tikrais atvejais, kai pvz. zmogus kelia pavoju
aplinkiniams, turtui, ir pan.?