Tema: Re: Atleidimas iš darbo
Autorius: pjezo
Data: 2010-12-20 19:57:21
tai jei is 14 darysi 15 tai zek dar kas ir pastebes, supras apie ka kalba.

dabar paravozu visas pakeitimu paketas praejo, niekas net nepastebejo tokios smulmenos kaip menkutis zodelis "darbo"...

ir anei profsajungos cyptelejo, anei ziniasklaida sukarksejo...

o kas prastume- tingisi kuistis LRS bazeje tarp projektu ir aiskinamuju rastu, a ir apolitiskas kaip ir esu..
bet stilius panasus i liberalu, anies gi labai gerai sutaria su darbdaviu konfederacija ir kitais visokiais anokiais...