Tema: Re: dar apie "bendra turta"
Autorius: nu blyn
Data: 2010-12-16 08:51:13
Aj del bilietu tokia situacija juokinga sugalvojau, dabar as nusiperka pvz
brangaus viskio ar ko nors buteli, na pvz kainuoja tiek kiek tie bilietai nu
ir pasidedu i bariuka namie. Ateina zmona savo bute, atidaro bara ir randa!
...... Pareinu as namo vakare ziurau baras atidarytas, butelys ISGERTAS !!!
Dabar as galiu kviesti mentus ar ne ? Tipo zmona isgere mano buteli. Itariu
pachiam skamba kurioziskai, teisiskai su bilietais situacija ta pati, juk ji
tavo zmona.