Tema: Re: dar apie "bendra turta"
Autorius: nu blyn
Data: 2010-12-15 13:21:13
Bet sutik, nieko chia ir nepadarysi, kol teismas nepasake kad tas butas ir
viskas jame yra tavo, tai viskas priklauso kaip ir abiems.
Dabar isivaizduok tavo zmona(na ji vis dar tokia yra), ateis i newsus ir
prades verkti kad ji su vyru gyveno x metu, per tuos metu kartu gyvendami
savo bute daresi remontus, visa kita, kai vyras visas savo bapkes sukisdavo
i remonta tai ji jam pirkdavo desros ....
Dabar sugalvojo vyras skirtis meta ja lauk is buvo kuris jos manymu
priklauso ir jai, kisa popierius ir istatymus traktuoja pats neleukdamas
teismo sprendimo. Dar vyras parsivede kita pana i bendra(jos manymu) buta ir
tychiojasi viesai, kviechia mentus kai ji bando patekti i savo nuosavybe(jos
manymu).
Iseitis butu tokia, kad ABU, ne ji viena bet ABU viska kas yra bendra
uzrakinat, uzblombuojat ir laukiat ABU teismo sprendimo. Newsai gal ir
pasakys kad galbut tu teisus, bet teismo vistiek teks palaukt.