Tema: Re: dar apie "bendra turta"
Autorius: nu blyn
Data: 2010-12-16 08:43:41
Tai visgi teiseta zmona turi kazkokius norus, reikalavimus ? Ar jai tikrai
psichas uzejes ir i kalbas jokias neina ? Aisku jei kalbi, kad viskas mano o
tu varyk is chia (teismo lauk sandeliuke) tai o.law nelabai ka ir pades.
Del bilietu ... viskas turi priezasti, siuo atveju reikalingas psichologas,
bet geriau butu pas ji nueiti abiems, tai ne sarkazmas, bet pasiulymas kuris
turetu beda kazkiek isspresti. Bent gausi kazkokius objektyvesnius
atsakymus.