Tema: Re: elektros dingimas RST
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-09 22:08:54
o kam jam ka sakyt, jei jis vis tiek nicnieko nesupranta? nafig vargintis
o kai ziuresi i jo graudzias, arbatos, paprasciausios siltos arbatos prasancias akis, kai matysi jo gerkle, is kurios sklinda uz traukini garsesnis zviegsmas, visame tame tokiame graudziame ir uz sirdies bet kuriam elektrikui geriau nei 220V griebianciame paveiksle izvelk si jo pasauliui keliama klausima:
"e agirdz, tevas, seni tau sakau, man tik 1 metai dar, kur ble avarinis generatorius??? Nesupratau?????"