"tds" <no@email.com> parašė naujienų pranešime:idqlrc$ge1$1@trimpas.omnitel.net... > niekur nieko as negrasinu, tik domiuosi "protingu terminu" per kuri turi > buti pasalintas gedimas ;) 1. Glebas jau paaiškino dėl termino: esi 3 tiekimo patikimumo kategorijos vartotojas -24h. 2. Dovydas nurodė, kaip tapti 1 kategorijos vartotoju - junk dyzelioką. 3. Visi gedimai registruojami skyriaus dispečerinėje, specialiame žurnale, 10kV juo labiau. Taigi, gali bet kada tą reikalą pasitikslinti, nuvykęs į RST dispečerinę, jei manai, kad to reikia. Pakankamai dažnai tokie šabloniniai atsakymai yra ir piktybiškai naudojami, kai atjungiama dėl kitų priežasčių (reikia rangovams įrenginius prijungti-atjungti ar pan., o įspėjimo apie atjungimus tvarkos ir terminų nepavyksta/nesinori laikytis). Planiniai atjungimai skelbiami spaudoje ir RST/VST www puslapiuose.