Tema: Re: elektros dingimas RST
Autorius: Glebas
Data: 2010-12-09 14:54:26
Pasiskaitymai:
1. Sutartis
2.
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=365540&p_query=D%CBL%20ELEKTROS%20ENERGIJOS%20TIEKIMO%20IR%20NAUDOJIMO%20TAISYKLI%D8%20PATVIRTINIMO%20&p_tr2=2

Antrame punkte skaityti:
VIII. VARTOTOJŲ APRŪPINIMO ELEKTROS ENERGIJA PATIKIMUMAS

76. Tuo atveju, jei operatoriaus ir (ar) tiekėjo su vartotoju sudaryta
sutartis nenustato patikimumo kategorijos, laikoma, kad vartotojui yra
suteikta šių Taisyklių 77 punkte nustatyta trečia (III) patikimumo
kategorija nepriklausomai nuo įrengtų elektros linijų ar elektros šaltinių
kiekio.

77. Trečia (III) patikimumo kategorija. Vartotojams, turintiems trečią (III)
patikimumo kategoriją, aprūpinimas elektros energija turi būti atkurtas per
laikotarpį ne ilgesnį kaip 24 valandos, išskyrus teisės aktuose ir sutartyse
nustatytus atvejus. Paprastai, esant trečiai (III) patikimumo kategorijai,
vartotojai aprūpinami elektra iš vieno elektros šaltinio

Buriu iš kavos tirščių ir spėju, kad tamstos atvejis toks ir bus