Tema: Re: muzikos autorines teises?
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-09 12:18:56
" ......palyginti trumpa ištrauka.... "

Ka reiskia "palyginti trumpa?"   Kuo citavimas skiriasi nuo filmo fragmente pasakomu autoriaus zodziu?
 a) 12 sek-isties palyginti trumpas su filmo trukme
b) saltinio nurodyt nereikia-nes rodomas originalas
c)  pasakomi fragmente zodziai neiskraipomi, tad padaryt juos suprantamus-nera butinybe
d) jeigu filmas jau buvo rodytas-logiska manyt, kad jisai rodytas masems teisetai