Tema: Re: muzikos autorines teises?
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-07 18:15:09
na, gal todel, kad panaudojant reklamai muzikinius interpus, nieks nelekia tos licenzijos isigyt. Ir tai tarsi logiska , nes turi buti kazkokia riba, nes jos nesant-galima predet teigti kad tas akordas priklauso butent tam kompozitoriui. Nuo kada melodija yra vadinama autorine malodija? Nuskambejus vienam akordui? dviem? Todel kazkur tarsi ir girdejau apie 12 sek riba. Gal prisisapnavo, taciau nuosirdziai manau, kad kazkokia riba turetu buti nustatyta. Netgi tekstui. Vienas vokietis papriekaistavo, kad ebajuje panaudojau jo teksta. Tipo parasiau -sveiki , gerbami aukcionu lankytojai.Nukopijavau 4 zodzius!  Tada as jo paklausiau-o pasakyti: "labas vakaras"  as galiu, neplagijuodams kieno nors teksto?
Na, jis: "gali" O stai 4 zodziai-tai jau jo sukurtas tekstas:)  Va tau ir riba. Jo manymu :) Jeigu as pasakiau: "ateik, buteliuka vakare  islenksim", vadinasi tu taip pasakydamas savo bicui nuplagijuoji sukurta  mano teksta?