Tema: Re: apgavo pardavejas
Autorius: Gintas
Data: 2010-11-24 15:50:58
taigi kol pinigai uzsaldyti-niekas tau neliepia ta masina kazkur krauti, motyvuojant tuo-kad pinigu kaip ir ner dar realiai.  Kai pinigus galima paimti, galima juos mesti i kreditine, isisgryninti ir pranesit bankui, kad kortele pavoge. Pagal tokia schema-sukcius daugiau rizikuoja nei tu. Kazkas cia nesueina su tamstos pasakojimu.