Tema: Re: apgavo pardavejas
Autorius: Arunas-X
Data: 2010-11-24 09:34:22
pardavejas lietuvis tipo is vilniaus. vistiek eis zmogus i policija ir rasis
pareiskima nes kitaip tokie ir apgaudines visus, jai pinigu neatgaus nors
cia kaip rase ne 1k r 2k euru mazesni nuostuoliai bet zinos kita kart. jai
ten jusu nuomone kad nieko nedarit tokie zulikai ir laksto ramus, kad ir
nuteis ir pinigu neatgaus nors bus kiek pamokitas